עגלת הקניות שלי

טיפים- איך לא לשכוח לקחת את התוספים שלך

טיפים- איך לא לשכוח לקחת את התוספים שלך

לעיתים אנחנו שוכחים לטפל בדבר החשוב ביותר בחיים וזה לטפל בעצמנו. העומס הרב שיש על רוב האנשים ושיגרת היום הגדושה אנחנו לעיתים עלולים לשכוח לקחת את תוספי תזונה שלנו בזמן.

ביקשנו ממטופלים שלנו שמצטיינים בהתמדה של נטילת התוספים, לספר לנו כיצד הם מצליחים לא לפספס אפילו יום של לקיחת התוספים, בכדי שנוכל לשתף את כולם בידע כל כך חשוב ומועיל.

התשובות היו מגוונות ויצירתיות מאוד ולכן ריכזנו עבורכם את מיטב הטיפים בכדי להקל עליכם לצרוך את המוצרים ולעזור לכם להגיע לאפקטיביות המקסימלית בצריכת תוספים בצורה סדירה לאורך זמן.

  1. הבנה שהבריאות שלכם היא מעל הכל-

כששאלנו את ציפי ב.(השם המלא שמור במערכת), שכבר כמעט שנתיים לא מפספסת אף יום בצריכת מורינגה+ ספירולינה,איך היא מצליחה לשמור על סדירות בנטילת התוספים "למרות שיגרת היום המאוד עמוסה שלי בעבודה, בסידור הבית, בסידורים השונים ובטיפול בנכדה החדשה הבנתי שאם אני לא אדאג בראש ובראשונה לבריאותי ואטפל בעצמי, כל שאר העניינים איתם עלי להתמודד במהלך היום יפגעו. ההבנה העמוקה שבריאותי היא במקום הראשון  היא המניע שעוזר לי לא לשכוח לצרוך לצרוך את התוספים בצורה סדירה.

 

  1. להצמיד את נטילת התוספים לפעולה קבועה שנעשית במהלך היום, כמו צחצוח שיניים-

אלי ו. מטופל יקר ועורך דין במשרה מלא שמשתמש במוצרינו מאז אוגוסט 2013, סיפר לנו על השיטה שלו לקחת את התוספים מבלי לזייף.

"אני צריך לעשות מאות פעולות שונות כל יום ולכן בקלות נטילת התוספים הייתה עלולה "ליפול בין הכיסאות". השיטה שלי היא פשוטה מאוד. תמיד יש לי חבילת מוצרים ליד הכיור באמבטיה עם בקבוק מים מינרלים ליד, כך שגם בצחצוח שינים של הבוקר וגם בצחצוח של הערב אין מצב שאני שוכח לקחת את הכמוסות שלכם" 

 

  1. בקבוק מים, תפוח וחבילת פלמורין ליד המיטה-

הטיפ הפשוט ביותר הוא של רבקה ק. שמתמידה בנטילת הפלמורין.

"אני מניחה בקבוק מים קטן, תפוח וחבילה של פלמורין ליד המיטה, כל לילה הדבר האחרון שאני רואה לפני השינה והדבר הראשון שאני רואה כשאני מתעוררת זה אני את התוסף וככה ממש קשה לי לשכוח לקחת את התוסף בצורה סדירה. התפוח, אגב, הוא כדי לאכול אותו בבוקר בצמוד לנטילת הכמוסות"

 

  1. גם הטלפון מזכיר לי וגם כולם מזכירים לי.

מיכל ש. היא לקוחה ותיקה שהודתה בפנינו שהיא שכחנית גדולה ויש לה נטייה לשכוח משימות ודברים אפילו שהם ממש חשובים.

"הדרך הכי טובה שאני מצאתי זה פשוט להגיד לכל מי שסביבי לתזכר אותי לקחת את התוספים, בעלי, הילדים ואפילו החברות הטובות. מעבר לזה, אני שמתי שתי תזכורות בטלפון שמזכירות לי כל בוקר וכל ערב שעלי לקחת את המנה היומית שלי של כמוסות המורינגה והספירולינה"

 

  1. מפזר קופסאות – אחת ליד במיטה, אחת במשרד וקופסה אחת בתיק. ואפילו שמתי מדבקה לתזכורת על המקרר.

את השיטה של ירון ש. ממש אהבנו, הוא פשוט שם לו תזכורות בכמה מקומות.

"בקצב החיים שלי לפעמים כל כך קל לי לשכוח דברים, לפעמים אפילו דברים בסיסיים כמו לאכול. אבל אחרי פעם אחת שבמשך תקופה ארוכה כמעט ולא צרכתי את הפלמורין, קיבלתי התקף גאוט, וכך למדתי בדרך הקשה שאני חייב להקפיד על נטילה סדירה של הכמוסות. היום אני מפזר את הקופסאות, אחת ליד המיטה, אחת במשרד ואחת בתיק שאני תמיד מסתובב איתו וככה תמיד יש לי את המוצרים בהישג יד. מעבר לזה, הדבקתי את המדבקה הצהובה-ירוקה שקיבלתי עם המשלוח על המקרר כך שיש לי תזכורת בכל פעם שאני פותח אותו"

 

אם יש לכם שיטה משלכם שאתם רוצים לשתף תכתבו לנו ונשמח לשתף אותה בקרב מטופלינו

 אני מעוניין לקבל מידע בדוא"ל

רחוב נמל יפו 28
תל אביב-יפו
מיקוד 6803339

עדכונים ותגובות